רפ"ק אסף עובדיה: "הציבור לא יודע כמה פיגועים נמנעים"

אייל ראובן No Comments on רפ"ק אסף עובדיה: "הציבור לא יודע כמה פיגועים נמנעים"

רפ"ק אסף עובדיה במהדורת הבוקר: "אני מקווה מאוד שזו הפעם האחרונה שאלך לבקר משפחה של נפגעים או נרצחים. אנחנו, השב"כ וצה"ל עושים לילות כימים על מנת שלא יהיו פיגועים ושכל מחבל שרק חושב לבצע פיגוע ייעצר"

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רב פקד אסף עובדיה, סגן ראש מפלג ימ"ר במחוז ירושלים, שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (רביעי), על פענוח הפיגוע בירושלים. "מהר מאוד הפעלנו את כל מה שיש למשטרה ולשב"כ על מנת לעצור אותו, בפעילות חדורת מוטיבציה הצלחנו להגיע בתחילה לקצה חוט ומשם לאתר את המחבל".

"ברור שנעשה את התחקירים הפנימיים להבין איך מונעים פיגועים נוספים כאלה. אנחנו עוצרים לא מעט מחבלים ומסכלים אירועים, כולל בחקירה הזו שנעצר אדם נוסף שבחקירתו הבנו שהוא תכנן לבצע פיגוע התאבדות בירושלים", סיפר עובדיה.

הוא ציין כי "במחוז ירושלים רואים הרבה יותר נוכחות בתקופה האחרונה ובכלל, בכל רגע נתון יש עשרות ומאות שוטרים גלויים וחשאיים ברחובות ירושלים. זה מחוז שלא דומה לאף מחוז אחר. המשימה העיקרית שלנו היא לתת לאנשים את היכולת לנהל חיי שגרה כל הזמן. על רוב הפיגועים שאנחנו מונעים הציבור לא יודע".

עובדיה סיפר: "ביום שני בלילה הייתי בביתו של טדסה טשומה ז"ל, סיפרתי למשפחה על מעצר ופענוח החקירה – ופגשתי משפחה מדהימה שחיבקה אותנו והודתה לנו. אני מקווה מאוד שזו הפעם האחרונה שאלך לבקר משפחה של נפגעים או נרצחים. אנחנו, השב"כ וצה"ל עושים לילות כימים על מנת שלא יהיו פיגועים ושכל מחבל שרק חושב לבצע פיגוע ייעצר. נסגור חשבון עם כל מחבל".



0 תגובות